La soledat
La introducció al tema va anar a càrrec de la Dolors Dinarés i el Robert Roche que amb un curtmetratge van donar el tret de sortida al diàleg. Un diàleg que es va fer cada vegada menys teòric i més … Segueix llegint
La introducció al tema va anar a càrrec de la Dolors Dinarés i el Robert Roche que amb un curtmetratge van donar el tret de sortida al diàleg. Un diàleg que es va fer cada vegada menys teòric i més … Segueix llegint
Participants dels grups de diàleg de Barcelona i l’Aragó han estat implicats en la intensa preparació d’aquest esdeveniment anomenat Mariàpolis, organitzat pel Moviment dels Focolars, i que enguany ha tingut lloc a Peralta de la Sal (Osca). Les Mariàpolis són … Segueix llegint
LA VALL DE SANT DANIEL – CASTELL DE SANT MIQUEL (Girona) Ens vàrem trobar a quarts de 10 a l’aparcament de la Devesa, per començar a caminar en direcció a la Vall de Sant Daniel. El grup era format per … Segueix llegint
Com en altres ocasions volem traslladar-vos l’experiència de diàleg que vam realitzar. Ens vam reunir a casa nostre, mentre preníem un café dialogarem sobre «La dignitat de la gent gran».
En principi el tema no semblava donar lloc a … Segueix llegint
El passat 16 de març vam encarar el tema de les Manifestacions externes de la religiositat. Una reflexió sobre el desig de transcendència expressat de moltes maneres. Un fet universal que ja es dóna des de l’inici de la … Segueix llegint
Volem traslladar-vos l’experiència que va realitzar el Grup de Diàleg el dissabte 10 de març. Ens vam reunir 16 persones, al centre Colabores a Osca per dialogar sobre la Epigenètica. Maria va preparar una introducció al tema molt interessant que … Segueix llegint
Efectivament amigues i amics, el dissabte dia 3 de març, vàrem fer la nostra caminada per un dels parcs metropolitans més grans d’Europa: Collserola. El tenim al costat de Barcelona i sovint no ens adonem del que representa aquest … Segueix llegint