Autor: dialeg
Sessió inaugural
Hem iniciat amb moltes ganes la primera trobada presencial del nostre grup de diàleg, presentant l’enfocament i el programa del nou curs. Adjuntem la presentació amb les dates per aquest curs 2021-22. Després de llegir el text “Parlar de … Segueix llegint
La gent gran
El passat 14 de maig vam tenir la reunió que vam fer a través de Zoom. Per introduir-nos en el tema es va suggerir veure aquesta taula rodona que va emetre Ciutat Nova en directe pel seu canal de YouTube: … Segueix llegint
La política que volem
El passat 26 de març vam celebrar online la nostra trobada del Diàleg.
Comencem amb una reflexió que trobareu aquí i després amb unes preguntes que ajudaran a entrar en el tema per fer el diàleg.
Calen líders amb carisma … Segueix llegint



